Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Reklamowane produkty należy dostarczyć osobiście lub przez kuriera do siedziby Sprzedawcy (Awax Okna sp. z o.o. ul. Strefowa 18, 43-100 Tychy) wraz z załączonymi: kserokopią dowodu zakupu, pisemnym opisem przyczyny reklamacji oraz protokołem szkody sporządzonym w obecności kuriera (jeżeli towar został uszkodzony w drodze do Kupującego).

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu przelewem na podane przez Kupującego konto. 

Koszty przesyłki do siedziby Sprzedawcy pokrywa Kupujący. Koszt odesłania produktu do Kupującego pokrywa Sprzedawca, chyba, że roszczenia Kupującego okazały się nieuzasadnione.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Witryna stworzona na platformie